Favorit i repris!

Hej på er! Det är söndag och ute skiner solen och här i Österby visar det en temperatur på närmare 17 °C!!! Hur härligt är inte det! Jag tänker därför ta en liten paus från mina studier i Hälsopromotion och dra på mig mina Reeboks för en runda i promenad spåret med Smulan! Men före det vill jag dela med mig av en liten favorit i repris!

Fysisk styrka ett utseende? är ett inlägg som jag skrev i maj och som jag faktiskt är mer än nöjd med! Det var då jag tidigare idag fick ett infall för att skriva om ett liknande ämne som jag kom på att jag visst skrivit om detta förut… Alltså väljer jag nu att dela med mig av lite gammalt istället! Var så god och läs inlägget här och njut av söndagen!

Always be proud of yourself and understand that it’s your individuality that makes you beautiful! (Mark Feehily)

Kommentera

