Hej!

Mitt namn är Janet och det är jag som driver Finlands tystaste blogg…Typ!

Skämt åsido! Kände att det efter en såhär lång paus igen behövdes en inledning med en gnutta ironi. Visserligen förberedde jag er läsare (om jag har någon så att säga) indirekt på att augusti skulle komma att vara rätt så tyst beträffande bloggandet för min del, detta beroende på en hel massa jobb. Jo tamme tusan, för jobbat det har jag verkligen gjort. 

Men inget illa menat med det inte! Jag tog mig genom de bråda veckorna och kom helskinnad ut på andra sidan genom att lösa min tidsbrist på samma sätt som jag alltid gör, alltså genom att prioritera och planera mina dagar för att få vardagen att gå ihop. Bara viljan finns så är ingenting omöjligt! Eller hur! Hade dock svårt att finna tid, ro och inspiration till bloggandet, för vill ju såklart kunna producera något litet mer läsvärt… Vore även kul ifall Ni som läser delade med er av vad ni önskar läsa om… Inte sant!?

Med detta lilla inlägg välkomnar jag således hösten! Nu kör vi! 

Photo cred: Jenny Rehnström

Kommentera

