En helt suverän dag…

…har jag minsann haft idag! Inledde min semester med en av de mest soliga och varma dagar som kommit att ge sig till känna under denna finska sommar 2017. Jag har således tagit tillfället i akt och bara ”glömt bort” sådana där viktiga saker som en i tankarna haft att en borde göra. Istället har jag njutit av hundpromenad, roat/utmanat mig med utomhusträning i trädgården, varit på fransfix, ätit en mycket sen lunch på Motellet tillsammans med mor och guddotter, avnjutit en kall en tillsammans med Silje på en av Ekenäs mysiga terrasser… Och så vidare.

Jag är alltså mer än nöjd och känner att denna dag kommer jag leva på länge även om flera lediga dagar är på intåg. Det att bara glömma klockan och go with the flow är guld värt för mig! Hoppas även ni har fått njuta av dagen som varit och fått en fin start på veckan!

Kommentera

