Mycket på gångs

Vad mer kan jag säga… Efter några psykiskt tunga veckor börjar Janet äntligen vara tillbaka till sitt gamla jag. Saker och ting börjar sakta mak reda upp sig och det känns bra att få undanstökat sådant som länge bara funnits där som en börda, sådant som helt enkelt bara måste göras liksom pappersjobb och annat mindre trevligt… En företagares liv, ni vet…

Jag har med andra ord spenderat en hel del tid framför datorn, även i studiernas tecken, vilket medfört att produktionen av blogginlägg blivit lidande. Hoppas på att vara lite flitigare här då min två veckor långa semester drar igång nästa vecka, även om jag inte kommer vara sysslolös under den heller kan jag lova. Mycket på gångs innefattar nämligen så mycket mer än bara det jag avslöjar här… Så där kort sagt kan jag bara skriva att stora svåra beslut, förändringar och nya utmaningar tar upp det mesta av denna flickas tankar just nu och stundvis känns det som om jag på sätt och vis bara blickar ut i tomma intet utan en minsta aning om vad som komma skall…

Spännande med ändå skrämmande… Alltså är det precis som det skall vara! Inte sant!?

Joakim Holmström picture

Kommentera

