I <3 my job

Denna lördag har varit fylld av en hel del aktivitet för min del, såväl jobb som träning. Inte sällan ställs jag frågan hur orkar du gå an så där, och jag kan bara svara enkelt att jag älskar mitt jobb! Visst stöter också jag på dagar som mer eller mindre kan smaka trä, men för det mesta så njuter jag till fullo av mitt arbete!

Ett gemensamt syfte som jag har för allt det jag gör (fysioterapi, personlig träning, instruerandet av grupptimmar, kostrådgivning, receptionist på Active) är att inspirera, peppa och vägleda mina kunder. Efter 10 år inom gymbranchen har jag hunnit lära mig en hel del och jag har samlat på mig en hel massa erfarenhet genom att ständigt jobba och utbilda mig. Jag har spenderat massor med tid och pengar för att vara där jag är idag, och det har varit värt varendaste en minut och slant! Och tro mig, jag är inte färdig ännu, och kommer aldrig heller vara! 

Jag brinner för mitt arbete och strävar ständigt framåt för att förverkliga mina målsättningar! Energin till detta får jag från mina kunder! Det är mina kunder som inspirerar och peppar mig till att ständigt utvecklas och göra det jobb jag gör enligt min bästa förmåga.

Bilden ovan är från idag efter att jag hållit ett pass LesMills BodyCombat på gymmet Sportfigur i Karis. Det är helt otroligt hur mycket energi jag kan få utav dessa grupptimmar! Spelar ingen roll vad det är för pass, om det så är senior jumpa,  vattengymnastik, cirkelträning eller något LesMills pass. Är kunderna nöjda är jag nöjd, därav energi till max och gott humör!

Kommentera

